اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

این وبلاگ ابتدا برای درس کاربرد کامپیوتر در مدیریت فعال شد زیرا وبلاگ ده نمره داشت
ولی دیدم فرصت خوبی هست نکته های جالبی که در زندگیم دیدم را بنویسم.
احتمالا به موضوع خاصی پرداخته نشود و هر آنچه به دل آید می نویسم زیاد هم انگیزه ای در گسترش وبلاگ ندارم چون بیشتر حرف دل هست و حرف دل هم برای اهلشه نه برای همه.
اسم وبلاگ هم هست اواب به معنی کسی که زیاد رجوع می کند و باز می گردد برای امثال منه که چند وقتی غافل میشیم و سرگرم دنیا و حواسمون به خودمون نیست، بعد یک محرمی رمضونی چیزی می شود امام حسین دوباره گوشمونو می گیرد و برمون می گرداند«خدایا امام حسین را تا آخر از من یکی نگیر که...» 313 هم که آرزومه؛می خندی؟ خوب چیه؟ آرزو بر جوانان عیب نیست!!!!!
راستی احتمال غلط املایی و بی دقتی هم زیاد داره«اگرم تذکر بدین ممنون می شوم» از اول دبستان املام ضعیف بود شمام به بزرگی خودت ببخش و جان مطلب را بگیر.
این عکس هم برای حرم حضرت رضا می باشد انشاالله خدا قسمت کند بریم زیارت با معرفت.
یا علی

خدا با صابران است

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۹ ق.ظ

 

کَم مِّن فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللّهِ وَاللّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ

 

خیلی وقت ها که صادقانه به حساب کتاب دنیایی خود در مورد حکومت اسلامی و عاقبت آن با توجه به عملکرد و وضعیت خودمان می پردازم آینده روشنی را برای این جریان متصور نیستم، در صورتی که هر وقت آقا در باره آینده حکومت اسلامی سخن می گوید بسیار روشن حرف می زند اول احساس می کردم ایشان سیاسی کاری حرف می زنند بعد که عمیق شدم و با این چنین آیه ها و تارخ مردان مومن رو برو شدم پی بردم که بازی گردان اصلی کس دیگری است و این تصورات من ناشی از ایمان ضعیفم می باشد. البته یک نکته تربیتی هم دارد که ذهن ما تحت تربیت نظام الگو گرفته از فرهنگ غربی کاملا مادی فکر می کند.

برداشت من از آیه فوق این است که جمعیت کم یا نیروی کم شما ملاکی برای پیروزی دشمن نمی باشد، آن چیزی که شما را پیروز می کند میزان صبر شما در راه حق و تحمل سختی ها است خدا در هستی نظام اسباب و مسبب های دارد که عده ای از آنها برای ما مشهود و قابله اندازه گیری است ولی نظام های اسباب و مسببی هم دارد که ما آنها را نمی بینیم و در محاسبات خود محسوب نمی کنیم و در واقعیت امر وجود دارد کافی است ما ایمان خود را افزایش دهیم.

ما پیروزیم اگر در راه خدا پایدار باشیم...

  • سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی