اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

این وبلاگ ابتدا برای درس کاربرد کامپیوتر در مدیریت فعال شد زیرا وبلاگ ده نمره داشت
ولی دیدم فرصت خوبی هست نکته های جالبی که در زندگیم دیدم را بنویسم.
احتمالا به موضوع خاصی پرداخته نشود و هر آنچه به دل آید می نویسم زیاد هم انگیزه ای در گسترش وبلاگ ندارم چون بیشتر حرف دل هست و حرف دل هم برای اهلشه نه برای همه.
اسم وبلاگ هم هست اواب به معنی کسی که زیاد رجوع می کند و باز می گردد برای امثال منه که چند وقتی غافل میشیم و سرگرم دنیا و حواسمون به خودمون نیست، بعد یک محرمی رمضونی چیزی می شود امام حسین دوباره گوشمونو می گیرد و برمون می گرداند«خدایا امام حسین را تا آخر از من یکی نگیر که...» 313 هم که آرزومه؛می خندی؟ خوب چیه؟ آرزو بر جوانان عیب نیست!!!!!
راستی احتمال غلط املایی و بی دقتی هم زیاد داره«اگرم تذکر بدین ممنون می شوم» از اول دبستان املام ضعیف بود شمام به بزرگی خودت ببخش و جان مطلب را بگیر.
این عکس هم برای حرم حضرت رضا می باشد انشاالله خدا قسمت کند بریم زیارت با معرفت.
یا علی

به جان خریدند به نان نفروشیم؛

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

امشب جلسه شورا بود کما فی السابق تا پاسی از شب طول کشید، بحث اصلی این چند وقته بچه های بسیج شده مذاکرات هسته ای، دقیقا نمیدانم به چه دلیلی این مقدار اختلاف تحلیلی در باره این مذاکرات بوجود آمده است و فضا کلی جامعه حزب الله مبهم می باشد، شاید علتش قدرت تیم رسانه این دولت باشد که همه سر در گم شدند یا ضعف اطلاعاتی تحلیل گران از مذاکرات یا .... دقیقش را نمیدونم ولی تحلیل خودم در باره کلیت مذاکرات این است که در شرایط موجود صحیح ترین تصمیم گرفته شده است ولی اشکال اصلی کار در آن است که نباید شرایط به جایی می انجامید که عاقلانه ترین تصمیم مذاکره با امتیاز 10 به 1 به نفع دشمنان خدا باشد، مثل ماجرای «حکمیت» که حضرت امیر عاقلانه ترین تصمیم رادر شرایطی که یارانش بوجود آورده بودند گرفتند، یعنی اگر مردم و مسولان محکم پای اصول اسلام و انقلاب می استادند و مقامت می کردن و سختی های دنیایی جهاد در راه خدا را تحمل می کردند نباید این گونه مذاکره صورت می گرفت، به قول بچه ها حیات به جان خریدند به نان نفروشیم.

صحبت های پایان 100 روز آقای ریس جمهور خیلی نا امیدم کرد هرچه گشتم تا بوی از روحیه جهادی و استکبار ستیزی که از اصول انقلاب ما می باشد پیدا کنم چیزی نیافتم، کاش آقای ریس جمهور روحانی نبود و این حرف ها را می گفت، آشتی با همه یعنی چه؟ مگر علی علیه السلام با همه آشتی کرد؟ اگر مولا به دنبال آشتی با همه بود که تا الان این همه دعوا نداشتیم این یک اصل است که سیره تمام پیامبران و امامان به غیر از این نبوده است که برای حق باید هزینه کرد و سختی کشید ما نباید ذائقه مردم را به سمت راحت طلبی و دنیا پرستی ببریم ما باید مردم را جهت هزینه کردن برای اعتقاداتشان تربیت کنیم، حرف هایی که بر زبان ریس جمهور زده می شد دقیقا روحیه یک انسان لیبرال را نشان می داد و مشمئاز کننده ترین قسمت برنامه هم آن مجری های متملق و چاپلوس بودند که از توصیف آنان گذر کنیم با آن راهبردی که ریس جمهور در زمینه فرهنگ بیان کرد خدا به این کشور رحم کند.

گذر کنیم که دنیا ارزش غصه خوردن را ندارد و یقینا حضرت حق عالم را به خیر تمام می کند مهم این است که ما تا چه اندازه به تکلیف خود عمل کردیم و چه نمره ای کسب کردیم.

خدا می داند که یکی از آرزو های قلبی من این است که با پرچم های یا لثارات الحسین در مسجد الاقصی نماز جماعت اقامه کنیم انشاالله هرچه زودتر آن روز فرا رسد...

  • سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی