اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

این وبلاگ ابتدا برای درس کاربرد کامپیوتر در مدیریت فعال شد زیرا وبلاگ ده نمره داشت
ولی دیدم فرصت خوبی هست نکته های جالبی که در زندگیم دیدم را بنویسم.
احتمالا به موضوع خاصی پرداخته نشود و هر آنچه به دل آید می نویسم زیاد هم انگیزه ای در گسترش وبلاگ ندارم چون بیشتر حرف دل هست و حرف دل هم برای اهلشه نه برای همه.
اسم وبلاگ هم هست اواب به معنی کسی که زیاد رجوع می کند و باز می گردد برای امثال منه که چند وقتی غافل میشیم و سرگرم دنیا و حواسمون به خودمون نیست، بعد یک محرمی رمضونی چیزی می شود امام حسین دوباره گوشمونو می گیرد و برمون می گرداند«خدایا امام حسین را تا آخر از من یکی نگیر که...» 313 هم که آرزومه؛می خندی؟ خوب چیه؟ آرزو بر جوانان عیب نیست!!!!!
راستی احتمال غلط املایی و بی دقتی هم زیاد داره«اگرم تذکر بدین ممنون می شوم» از اول دبستان املام ضعیف بود شمام به بزرگی خودت ببخش و جان مطلب را بگیر.
این عکس هم برای حرم حضرت رضا می باشد انشاالله خدا قسمت کند بریم زیارت با معرفت.
یا علی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

بعضی وقتا احساس می کنیم که از چشم بعضی آدما افتادیم ما ها چون بی جنبه و کوچک هستیم ناراحت میشیم ولی واقعیتش اصلا خیالی برای آدم نباید باشه تا هست و خدا هست سعی کن از چشم خدا نیفتی یک روز می بینی آدما تحویلت می گیرن ی روز به عکس عمل می کنن اصلا اعتقاد دارم دل تمام آدما دست خدا است همه این بالا و پایین ها رو خود خدا طراحی می کنه تا مارو امتحان کنه پس خیالیت نباشه بیشتر حواست باشه که از چشم خدا نیفتی اگه ی موقعی احساس کردی دعات بالا نمیره احساس کردی زیاد به فکر خدا فرو نمیری احساس کردی اتفاقی نمی افتند که ازش درسی بگیری و وجود خدا رو تو اون اتفاق احساس کنی ناراحت باش سعی کن با کارات از چشم خدا نیفتی که این بزرگ ترین درده این عالمه...

 

اللهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعاء 

 

خدایا اون گناهانی از من را ببخش که باعث می شود دعا هایم و کلامم با تو در این دنیا حبس شود و به عالم بالا تر نرسد...

خدایا ما رو در ماه شعبان پاک کن و پاکیزه به ما رمضان وارد کن تا بتوانیم محبت تو که شیرین ترین حلاوت در عالم است را درک کنیم...

یا علی...

  • سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی