اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

این وبلاگ ابتدا برای درس کاربرد کامپیوتر در مدیریت فعال شد زیرا وبلاگ ده نمره داشت
ولی دیدم فرصت خوبی هست نکته های جالبی که در زندگیم دیدم را بنویسم.
احتمالا به موضوع خاصی پرداخته نشود و هر آنچه به دل آید می نویسم زیاد هم انگیزه ای در گسترش وبلاگ ندارم چون بیشتر حرف دل هست و حرف دل هم برای اهلشه نه برای همه.
اسم وبلاگ هم هست اواب به معنی کسی که زیاد رجوع می کند و باز می گردد برای امثال منه که چند وقتی غافل میشیم و سرگرم دنیا و حواسمون به خودمون نیست، بعد یک محرمی رمضونی چیزی می شود امام حسین دوباره گوشمونو می گیرد و برمون می گرداند«خدایا امام حسین را تا آخر از من یکی نگیر که...» 313 هم که آرزومه؛می خندی؟ خوب چیه؟ آرزو بر جوانان عیب نیست!!!!!
راستی احتمال غلط املایی و بی دقتی هم زیاد داره«اگرم تذکر بدین ممنون می شوم» از اول دبستان املام ضعیف بود شمام به بزرگی خودت ببخش و جان مطلب را بگیر.
این عکس هم برای حرم حضرت رضا می باشد انشاالله خدا قسمت کند بریم زیارت با معرفت.
یا علی

حسن باقری

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۶ ق.ظ

خدارو شکر دیروز امتحانای ترم دهم هم تموم شد و یک قدم جلو تر رفتم در واقع یک قدم به آخر نزدیکتر شدم...

ایام امتحانا زمان جالبیه آدم مجبوره یک بازه تقریبا دو هفته ای بنشیند پای درس و کتاب برا من که از اول کودک گریز پای بودم کار نسبتا سختیه...

دقیقا نمیدونم که این مسولین دانشگاه کی میخان بفهمند که این سیستم آموزشی سی سال پیش جواب میداده و الان اصلا به درد نمیخوره، در حال خاضر دانشجو با فرقون فرق زیادی نمیکنه که شب امتحان پر میکنه صبح می ریزه رو برگه دو باره خودش برا فردا آماده می کنه و...

وضع کلاسامونم که نگو خیلیاش واقعا وقت سوزی بیش نیست.

امشب داشتم فیلم حسن باقری رو میدیدم 4 قسمت پشت سر هم رو نگاه کردم، فهمیدم که از جنگ هیچی نمیدونم احساس می کنم یکی از کار های اصلی که انقلاب نیاز داره این جور کار هاست خدا خیرشون بده واقعا کار ارزشمندی کردن.

نکته ای که بیشتر ذهنم درگیر کرد این بود که حسن باقری اون موقع فهمید که در جنگ از چه چیزی داریم ضربه می خوریم، رفت اطلاعات و عملیات سپاه رو راه انداخت و نیرو هارو هدایت کرد الان آن موضع کیلیدی چیه؟ باید دنبال چی بریم؟

واقعیتش انتخابات برام پیام های زیادی داشت یکیش این بود که حرفای ما زیادم از جانب مردم خریدار نداشته و نقش رسانه های ما بیشتر گول زدن خودمون بود تا تاثیر گزاری بر روی مردم ما این ههه این جریان رو نقد کردیم ولی دوباره مردم با اقتدار بهشون رای دادند و نه بزرگی به مقاومت دادند.

جامعمون بد جوری قفل شده احساس می کنم اثر فعالیت های فرهنگی امت حزب الله خیلی کم شده با این که حجم کار الحق و الانصاف رشد زیادی داشته نیاز به یک بازنگری دقیق و حساب شده داریم.

  • سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی