اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

این وبلاگ ابتدا برای درس کاربرد کامپیوتر در مدیریت فعال شد زیرا وبلاگ ده نمره داشت
ولی دیدم فرصت خوبی هست نکته های جالبی که در زندگیم دیدم را بنویسم.
احتمالا به موضوع خاصی پرداخته نشود و هر آنچه به دل آید می نویسم زیاد هم انگیزه ای در گسترش وبلاگ ندارم چون بیشتر حرف دل هست و حرف دل هم برای اهلشه نه برای همه.
اسم وبلاگ هم هست اواب به معنی کسی که زیاد رجوع می کند و باز می گردد برای امثال منه که چند وقتی غافل میشیم و سرگرم دنیا و حواسمون به خودمون نیست، بعد یک محرمی رمضونی چیزی می شود امام حسین دوباره گوشمونو می گیرد و برمون می گرداند«خدایا امام حسین را تا آخر از من یکی نگیر که...» 313 هم که آرزومه؛می خندی؟ خوب چیه؟ آرزو بر جوانان عیب نیست!!!!!
راستی احتمال غلط املایی و بی دقتی هم زیاد داره«اگرم تذکر بدین ممنون می شوم» از اول دبستان املام ضعیف بود شمام به بزرگی خودت ببخش و جان مطلب را بگیر.
این عکس هم برای حرم حضرت رضا می باشد انشاالله خدا قسمت کند بریم زیارت با معرفت.
یا علی

جام زهر سید...

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز اولین سفر متاهلیم بود، به زیارت حضرت معصومه رفتیم، همه چیز خوب و مطلوب پیش میرفت تا این که خبری در انتهای سفر حالم را گرفت و آن هم مذاکره با آمریکا بود...

کاش دولت روحانی این کار را نمی کرد واقعا اینها نمی فهمند که آمریکا دشمن ما است و مذاکره با آن در صورتی که بخواهیم آرمان های خود را حفظ کنیم نشدنی و جمع نقیض است.... فکر می کنند ما می توانیم با سازش با دشمن منافع دنیوی و اخروی خود را دنبال کنیم؟

احساس می کنم امشب عزت جمهوری اسلامی ایران شکسته شد...

آخه بعد از 30 سال که ما خیلی محکم ایستاده ایم و می گویم مذاکره نمی کنیم و بارها به صراحت اعلام موضع کرده ایم این مذاکرده در این زمان که ما در مشکل اقتصادی هستیم چه مفهومی دارد آیا به غیر از این است که ما تسلیم شده ایم و در گذشته اشتباه کرده ایم و.... آخر مگر آمریکا  تغییری کرده است که ما رویه ای که به این اندازه در سالیان سال بر آن پافشاری کردیم را تغییر دادیم... پس ما اشتباه می کردیم.

البته سید ما حق دارد... دلم از همه بیشتر برای سید می سوزد...به قول خودش مقتدر مظلوم.... اگر آدم بخواهد به جنگ برود نیاز به فرمانده، افسر و سرباز دارد...

به نظرم این جام زهر سید بود...

بله هنوز کوفی هستیم.... دولت مردانمان که سرگرم قدرت شده اند و مردمانمان نیز گرفتار دنیا...

مهدی هنوز هم نیا تو را هم می کشیم یا اگر می خواهی که بیایی روی ما حساب نکن یارانت را با خود از عالمی دیگر بیاور ما اهل استقامت نیستیم ما با کمی بالا و پایین شدن قیمت ها جا می زنیم ما اهل این نیستیم که کمتر بخوریم تا عزتمان حفظ شود علمای ما اهل جهاد نیستند و بیشتر اهل توجیه و دنیایند...

مذهبی هایمان اسلامشان شده است آمریکایی، اسلامی که نیاز نیست برای آن هزینه زیادی پرداخت کرد و جمع بین دنیاطلبی و آخرت است...

خدایا کمکمان کن که ما مظلومین جهان جز تو کسی را نداریم...

 

  • سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی

نظرات  (۴)

برادر دلسوخته جام زهر نوشیده
سلام
غمنامه خوبی بود ولی نفمیدیم نقش رهبری در این عرصه چه بوده؟ یعنی حضرت آقا نتوانستن دولتمردان نو پایمان را کنترل کنند. اینکه دغدغه انقلاب را دارید قابل تحسین است اما مراقب باشیم خودمان انقلاب و رهبری را تضعیف نکنیم. فراموش نکنیم سیاست های کلی نظام تحت نظر رهبری تعیین میشود. اجازه دهیم تا در این راستا مواضع رهبری رابشنویم و بعد، از آن تبعیت کنیم. نباشد که اقدام عجولانه ما موجبات تصعیف نظام را فراهم کند. 
نصر من الله و فتح قریب
پاسخ:
سلام
به نظرم این غلط است که ما در باره همه چیز بشینیم و منتظر موضع گیری رهبری باشیم
مگر صحیفه امام و اصول انقلاب برای ما ملاک تعیین نمی کند؟
شاید در برخی زمانها رهبری اصلا نتوانند موضعی بگیرند پس ما باید بشینیم و نگاه کنیم
اگر یادتان باشد در زمان دولت آقای خاتمی در داستان سعدآباد که به تعلیق پرژه هسته ای انجامید دانشجویان در برابر سعدآباد تجمع اعتراض آمیز انجام دادند و دولت مردان تعلیق هسته ای را پذیرفتند نظر حضرت آقا این بود که در این زمان این دو گروه کار درستی را انجام دادند ما باید آرمان خواهی خود را می کردیم و دولت مردان صلاح کشور را با توجه به شرایط زمانه پیگیری می کردند...(مصلحت)
بعید نیست که با توجه به مقاومت مردم و دولت این مذاکراد در این زمان درست باشد ولی چیزی که برای من دردناک بودی دوری از آرمان هایمان بود
مثال معید این موضوع زیاد است
خانه نشینی حضرت امیر
صلح امام حسن
جام ذهر و...
آن چیزی که برای تک تک ما مهم است عمل به وظیفه ی خود است که در مورد آن مورد سوال قرار می گیریم.
شما مثل اینکه صدات از جای گرم بلند میشه اگه جای من بودی که با حقوق ماهی ٤٠٠ تومان و مدرک فوق لیسانس در به در دنبال ی کار دوشیفت میگشتی این حرفارو نمیزدی.
امثال ما زیر بار این تورم وحشتناک و بی سابقه دارند له میشند شما بایدم این حرفارو به خرد مردم بدی.
منم اگه ی خونه ٥٠ متری داشتم و ماهی ٧٠٠ تومان حقوق که بتونم زن بگیرم،و از زیر این فشار بیام بیرون وقتی قم میرفتم بازنم اعصابم از دست آمریکا خرد میشد.

راست می گه صدات از جای گرم بلند می شه.

می فهمی درد و رنج چه مفهومی داره؟ خانواده ای رو می شناسم با 6 دختر دم بخت که نون برای خوردن ندارن.

آیا اگه یه نیروگاه هسته ای بچرخه ولی مردم نتونن تحمل کنن کار مفیدی شکل گرفته؟

انرژی هسته ای جزء اصول دین ما نیست ولی درد مردم خیلی امر حیاتی و مهمیه.

  • علیرضا خطیبی
  • سلام
    انصافا این چه پیوندهاییه که داری فارس و تابناک و سایت آقا رو که همه بلدند
    قلمکار بذار مردم کیف کنند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی