اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده...

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ

این وبلاگ ابتدا برای درس کاربرد کامپیوتر در مدیریت فعال شد زیرا وبلاگ ده نمره داشت
ولی دیدم فرصت خوبی هست نکته های جالبی که در زندگیم دیدم را بنویسم.
احتمالا به موضوع خاصی پرداخته نشود و هر آنچه به دل آید می نویسم زیاد هم انگیزه ای در گسترش وبلاگ ندارم چون بیشتر حرف دل هست و حرف دل هم برای اهلشه نه برای همه.
اسم وبلاگ هم هست اواب به معنی کسی که زیاد رجوع می کند و باز می گردد برای امثال منه که چند وقتی غافل میشیم و سرگرم دنیا و حواسمون به خودمون نیست، بعد یک محرمی رمضونی چیزی می شود امام حسین دوباره گوشمونو می گیرد و برمون می گرداند«خدایا امام حسین را تا آخر از من یکی نگیر که...» 313 هم که آرزومه؛می خندی؟ خوب چیه؟ آرزو بر جوانان عیب نیست!!!!!
راستی احتمال غلط املایی و بی دقتی هم زیاد داره«اگرم تذکر بدین ممنون می شوم» از اول دبستان املام ضعیف بود شمام به بزرگی خودت ببخش و جان مطلب را بگیر.
این عکس هم برای حرم حضرت رضا می باشد انشاالله خدا قسمت کند بریم زیارت با معرفت.
یا علی

جاذبه و دافعه نظام اسلامی

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۴۷ ق.ظ

بعضی وقتا که وضعیت جمهوری اسلامی ایران و دشمنانش می بینم احساس می کنم تشخیص حق حتی خیلی ساده تر از زمان حضرت امیر است چون اون زمان دشمن کافری به صورت ظاهری برای مردم نبود که طرفداری اون از گروهی حق بودن گروه مقابل را نشان دهد.

وقتی بعضی از دوستانم می بینم که واقعا دغدغه اسلام دارند و زیاد میانه خوبی با جمهوری اسلامی ایران ندارند خیلی برام عجیبه، آخه داداش گلم یک سری به رسانه های خارجی بزن ببین تا ما یک مشکلی پیدا می کنیم کیا خوشحال میشن، مگه دشمنان امام حسین به غیر از این کافرای خارجی و این بی دینهای که از ایران اول با نیت بی دینی بعد چیز های دیگر فرار کردن هستند به نظرم میدان خیلی روشن و واضح است و این حجم زیاد تبلیغات بعضی هارو بد جوری کور و کر کرده.

وقتی این رسانه های خارجی می بینم از طرفی هم خوشحال میشم که جمهوری اسلامی ایران چقدر خار چشم دشمنای اسلام است همه بی دینا دست به دست هم دادن که جمهوری اسلامی نباشه ولی کم آوردن، دارن پر پر میزنن عده زیادی نشستن از ما یک اشکال پیدا کنن بعد در تمام شبکه هاشون پر کنن و تخریب کنن.

نمیگم ما مشکل نداریما  ولی جهت گیری کلی جمهوری اسلامی قاعدتا باید درست باشه که این جوری دشمنای اسلام سوزنده

به نظرم ساده انگارانه است که تصور کنیم این خوشگلایی که تو این شبکه های خارجی دارن صبح و شب مارو میزنن دلشون واقعا برای ما می سوزه خوبه حد اقل تابلو نشان می دهند که هیچ قرابتی با اسلام ندارند متاسفانه بعضی از آدمای مذهبی ما هم سر خط های فکریشون از اینا می گیرند.

من به شهید بهشتی ارادت ویژه ای دارم یکی از دلایلش این جمله معروف امام در باره اون شهید که :بهشتی خار چشم دشمنان بود این خیلی ارزش داره که مسلمان بودن ما خار چشم دشمنان باشد همان جاذبه و دافعه علی علیه السلام.

باید حواسمان باشد آن زمانی دشمنان می توانند بر ما مسلط شوند که میزان دین داری مردم را بتوانند کاهش دهند چون هیچ گاه دین اسلام با این گروه سازگاری ندارد

  • سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی

نظرات  (۲)

 آقا سید کی گفته اون هایی که صبح و شب ما رو می زنن خوشگل هستن؟

 

پاسخ:
سلام بچه سوسول
بیا نشونت بدمشون ببینی چقدر خوشگلن...

به نظر من آقای یارمحمدی درست می گه. این خانم ها همش آرایش می کنن که خوشگل می شن. بهتر از این مجری های بی خود صدا و سیمای خودمون هستن

پاسخ:
دکترر معلوم خوب توجه میکنی ها...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی